❓آموزش کار با ربات و سایت میخواهم؟
🔸آموزش کامل کار با سایت در خود پنل قرار داده شده و آموزش کار با ربات در کانال اطلاع رسانی پنل سنجاق شده است.
❓آموزش ثبت نام و عضویت در سایت کجاست؟
🔸آموزش ثبت نام و نحوه کارکردن با پنل بصورت تصویری در سایت قرار دارد در صورت نیاز به فیلم آموزشی مراجعه کنید.
❓ساخت سایت و ربات مشابه پنل به چه صورت میباشد؟
🔸ابتدا برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر به پشتیبانی مراجعه کنید سپس درصورت دریافت اطلاعات کافی میتوانید درخواست دهید تا برای شما در کمترین زمان طراحی شود.
❓کیفیت سرویس ها چطور است؟
🔸سعی کردیم همه نوع سرویسی که قابل اعتماد هستند را فراهم کنیم که هم سرویس ارزان داشته باشیم و هم سرویس های فوق العاده با کیفیت و عالی.
❓نمایندگی به چه صورت است و چطوری نمایندگی دریافت کنیم؟
🔸درحال حاضر فقط با ربات امکان دریافت نمایندگی وجود دارد. پنل نمایندگی به سایت ما متصل است و خدمات ما را با تنظیم سود در پنل نمایندگی خود بفروش میرسانید. پنل به درگاه شخصی شما متصل میشود و ربات با مدیریت کامل در اختیار شما قرار میگیرد بدون هیچ گونه تبلیغ از ما.
❓چرا بعضی سرویس ها ریزش زیادی دارند؟
🔸سرویس های ارزان معمولا ریزش بالایی دارند. سرویس های قیمت بالاتر ریزش کمتری نسبت به سرویس های ارزان دارد و همچنین محدودیت شبکه های اجتماعی باعث ریزش سرویس ها میشود حتی سرویس هایی که کم ریزش یا بدون ریزش هستند، اما سعی کردیم برای برخی سرویس ها جبران ریزش قرار دهیم تا جایی که توان داشته باشیم بهترین سرویس ها را در پنل اضافه کنیم.
❓استارت و تکمیل سفارشات چقدر زمان میبرد؟
🔸بستگی به حجم سفارش شما و سرویس انتخابی دارد. زمان استارت سفارش حداقل چند دقیقه و حداکثر چند ساعت میباشد و تکمیل سفارش نیز حداقل 1ساعت و حداکثر 24ساعت زمان میبرد.
❓چرا سفارشم لغو میشود یا برگشت میخورد؟
🔸چندین دلیل برای لغو شدن سفارشات وجود دارد. دلیل اول بخاطر اشتباه بودن لینک و آیدی یا رعایت نکردن توضیحات سرویس میباشد. دلیل دوم بخاطر کمبود ظرفیت و بروزرسانی سرویس است. دلیل سوم بخاطر رعایت نکردن موارد گفته شده در توضیحات سرویس از جمله غیراخلاقی بودن محتوا و تغییر آدرس یا حالت عمومی و خصوصی شدن میباشد. در صورت نیاز به پشتیبانی مراجعه کنید.
❓اگر لینک یا آیدی اشتباه بزنم و قوانین پنل را رعایت نکنم آیا سفارش لغو میشود یا خیر؟
🔸تا جایی که امکان داشته باشد لغو میشود ولی درصورتی که پی در پی این اشتباه تکرار شود لغو نخواهد شد و سفارش شما انجام نمیشود. در صورت نیاز با پشتیبانی در ارتباط باشید.
❓آیا امکان لغو سفارش وجود دارد اگر بخواهیم؟
🔸درصورتی که امکان داشته باشد لغو میشود ولی اگر سفارش به سرور انتقال داده شده باشد امکان لغو وجود ندارد .
❓چرا سفارش من انجام نشده و به حالت تکمیل در آمده چکارکنم؟
🔸یکی از دلایلی که باعث انجام نشدن سفارش میشود، رعایت نکردن قوانین و توضیحات سرویس میباشد. اگر با دقت بررسی کنید دلیل آنرا متوجه خواهید شد. اگر مشکلی از طرف شما پیدا نشد لطفا به پشتیبانی مراجعه کنید.
❓از کجا لیست سفارشایی که دادم را ببینم؟
🔸در منوی پنل برای کاربران عضو قسمت سفارش ها و برای کاربران مهمان قسمت لیست سفارشات باید بررسی شود. در قسمت مربوطه تمام وضعیت های سفارشات را مشاهده خواهید کرد.
❓امکان برگشت پول به کارت هست یا خیر؟
🔸درصورتی که شرایط پشتیبانی مشکلی نداشته باشد امکان برگشت وجود دارد.
❓بی احترامی کردم و داخل حسابم موجودی هم دارم چکارکنم؟
🔸هرگونه بی احترامی و شاخ بازی موجب مسدودی حساب و آی پی شما میشود که به هیچ عنوان حتی با حساب های دیگر هم نمیتوانید وارد پنل شوید هرچند که موجودی داشته باشید.
❓سفارشم حالت تکمیل زده شده ولی کامل انجام نشده چکارکنم؟
🔸برای این مورد سریع به پشتیبانی مراجعه کنید تا سفارش کامل شود یا هزینه مابقی سفارش به حساب شما برگشت داده شود.
❓حسابمو خواستم شارژ کنم از کارتم برداشت شد ولی حسابم شارژ نشده چکارکنم؟
🔸به پشتیبانی مراجعه کنید تا حساب شما با تراکنش پرداختی بررسی و درصورت دریافت مبلغ در پنل، حساب شما شارژ شود.
❓وضعیت سفارشات به چه معنایی میباشد؟
🔸درحال پردازش به معنای: (درحال بررسی ظرفیت، قیمت، لینک، محتوا، وضعیت سرویس).
🔸درحال انجام به معنای: (درحال انجام شدن سفارش و یا درحال تکمیل سفارش).
🔸در دست انجام به معنای: (در صف انجام و نوبت سفارش).
🔸کامل شده به معنای: (سفارش با موفقیت انجام و تکمیل شده).
🔸نیمه تمام به معنای: (سفارش ناقص انجام شده و مابقی مبلغ سفارش برگشت داده شده).
🔸لغو یا برگشت به معنای: (لغو شدن سفارش به همراه عودت مبلغ و برگشت نیز به همین صورت).
🔸در انتظار لغو به معنای: (لغو کردن سفارش در صورت وجود مشکل توسط شما با زمان تنظیم شده بدون ارسال درخواست لغو به پشتیبانی میتوانید سفارش خود را لغو کنید).
❓میتونم چند سفارش برای یک کانال، گروه یا پیچ و… بزنم و اگر زده باشم انجام میشود یا خیر؟
🔸به هیچ عنوان نباید چند سفارش برای یک کانال، گروه، پیج یا هر چیزی از پنل ما یا پنل های دیگر ثبت کرد. درصورتی که این مورد رعایت نشود یک سفارش انجام خواهد شد و دیگری انجام نمیشود و مبلغ برگشت نخواهد خورد. اما میتوانید برای کانال، گروه یا پیج های متفاوت سفارش ثبت کنید.
❓از کجا معلوم این پنل معتبر است؟
🔸درحال حاضر نماد اعتماد، نشانه معتبر بودن و فعالیت هر سایت یا پنل میباشد که ما بجای یک نماد سه نماد اعتماد از درگاه های متفاوت داریم و از همه مهمتر نماد زرین پال اولین نماد سایت میباشد که در آن تاریخ فعالیت پنل نیز وجود دارد. هر پرداختی که با درگاه انجام میدهید امکان پیگیری وجود دارد و میتوانید گزارش ثبت کنید. با گزارش شما امکان بازگشت موجودی وجود دارد و همچنین اگر پول برگشت داده نشد، کارشناسان درگاه پرداخت، درگاه این سایت را مسدود میکنند. هیچ کس راضی به مسدود شدن درگاه سایتش و تعطیل کردن کسب و کارش نیست. در صورتی که بازم اعتماد ندارید میتونید با هزینه خیلی کم بصورت تست سفارش ثبت کنید.
❓دلیل احراز هویت چیست و اگر احراز هویت انجام ندهم چه اتفاقی می افتد؟
🔸احراز هویت برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری، دزدی از کارتهای دیگران، برداشت وجه از کارت اعضای خانواده و آشناها بدون رضایت و آگاهی میباشد. احراز هویت به همین دلیل اجباری و حتما باید گرفته شود تا برای دریافت کننده در آینده مشکل ساز نباشد. درصورتی که احراز هویت انجام ندهید حساب شما مسدود خواهد شد، حساب تا زمانی که احراز هویت نکنید مسدود خواهد ماند و همچنین اگر بدون احراز هویت نیز حساب خود را شارژ کرده باشید و احراز هویت نکنید، حساب شما مسدود خواهد شد.
❓با شماره ای که برای من نیست در پنل ثبت نام کردم وهمچنین با کارتی که برای من نیست خرید میکنم آیا مشکلی دارد؟